Aliens in my throat

Dagen inleddes med att hosta upp en gröngul obestämbar sak och jag vet inte om jag ska skylla detta på Kenneths turer ute i skogen eller det faktum att jag låg och sov på Neelix sjukt dragiga golv i typ 16 timmar. Troligtvis är det det sistnämnda men jag tänker hävda att det är vedens fel.

Nyårsafton idag, oooverkligt tråkigt eftersom att den kommer att firas med smygsupning i Smedstorp helt ensam. Ja, familjen är ju förstås hemma men det är ju dem som jag smyger för. Men värst av allt är att jag måste in till systemet för att inhandla alkohol och jag har en bestämd känsla av att det är fler än jag som har detta på sin dagsordning idag. Eller vänta, värst av allt är att jag måste köra moppe till bussen och det är verkligen sjukt kallt idag. Och halt. Kanske man skulle ta och inleda det nya året med att ligga i gipsvagga, kan ju var originellt om inte annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0