Bakning och matvanor

Bakningen gick väl minst sagt sådär, jag kan verkligen inte baka. Tanken var att denna uppgift även skulle fotodokumenteras till min lärare men jag valde då jag såg resultatet att ljuga för min lärare och säga att kameran sagt upp sig. Vad jag mer valde att undanhålla var att Myggan det satans aset åt upp två bullar innan jag hunnit kontrollera dem.

Men mest missnöjd är jag ändå med det faktum att jag fann jästen (den sötade) så god att jag åt upp ett halvt paket, det vill säga ca. 25 gram. Utan att gå in på närmare detaljer så kan jag säga att det känns nu. Så nu kan jag till min lite udda favoritmatslista bestående av bland annat råa köttbullar och stora smörklickar även lägga till sötad jäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0