Hets

Alldeles nyss hemkommen från Malmö där jag försökt inhandla julklappar men det gick sådär, har det mesta kvar. Otroligt stessad och hetsig sak det där med jul, folk ser sjukt plågade ut. Men värst av allt är barnen. Dessa söta små saker förvandlas i juletid till skrikande monster. Hur vore det om alla föräldrar istället för att låta sina barn tjuvröka, titta på porr- och våldsfilmer och springa runt på rejvpartyn innan de slutat med blöjor, istället uppfostrade dem så att de slipper ligga i hög på leksaksmagasinets golv och gala?

Imorgon blir det en ny tur in till Malmö, denna gång för att besöka blattemarknaden i hopp om att finna lite stöldgods till mina nära och kära.

Dags att avrunda denna dag. Ska bara på med pannlampan och hämta in lite ved först.

GODNATT...

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha, kan jag ana mig till lite dubbelmoral kanske...

2007-12-29 @ 22:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0