Hysteri...

...är nog det ord som bäst kan beskriva den så kallade "blattemarknaden". Det var/är som att komma in på en marknad utomlands med en signifikativ skillnad: här är det inte en kultur som representeras utan i princip alla och detta huller om buller och alla på en gång. GALET...

Och jag ljuger inte om jag säger att du kan precis vad som helst där, själv är jag nu en USB-bluetooth och ett USB-minne rikare, Lollo köpten en DVD och Kenneth ett borr. Jo förresten, det finns en sak som du omöjligt kan få tag på, en ärlig vara. Och jag kan inte låta bli att undra över hur stort nätverket som "samlar in" varorna till marknaden är, tror att det är minst sagt gigantiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0