Ja...

...det har ju inte skrivits några mängder här de senaste dagarna, detta av en rad olika anledningar.
1. Jul
2. Inga direkt omvälvande saker har inträffat
3. Jag har inte haft tid

Gårdagen började jag med att jag bakfull åkte buss in till Lund där jag möttes upp av Fija, Kimeta och Nicke. Efter att att flamsat runt en del på sta´n gick vi för att fika. En kycklingbaguette som bestod av majonäs, sallad, majonäs, gurka, majonäs, tomat och tre kycklingbitar (3) intogs. Därefter hade Fija vänligheten att bjuda oss på hembakta lussekatter. Hon har en del väldigt fina egenskaper den ejejen men att baka lussekatter är inte en av dem. Dessutom lyckades hon pilla ut min akupunkturnål ur örat på mig. Dagen avrundades i Kävlinge hemma hos Fijas fader med julpizza och en alldeles utsökt god whisky.

Har en miljon saker att göra idag av vilka ungefär 2 kommer bli gjorda...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Imorgon är det julafton!
Hur ser din dag ut imorgon?
Själv ska jag vara med familjen och ta det lugnt.
Mvh: http://www.sjukdom.blogg.se

2007-12-23 @ 08:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0