Jävla helvetes kukdag

Började dagen med att vara sjukt sliten och såga ner träd. Därefter skulle jag in till Malmö och byta en julklapp jag köpt och uträtta en del ärenden. Givetvis gick inte bytet som planerat och inga av mina andra ärenden uträttades heller. Det slutade med att jag gick till systemet istället, detta för att kunna supa ner mig ikväll. Dessutom befarar jag att mitt psyke håller på att haverera.

Folk är fan hysteriska när det vankas rea, fullständigt bindgalna springer de runt och rycker och sliter i saker. Och gamla, handikappade och personer med barnvagn borde fan i mig få utegångsförbud när det är rusningstrafik och mycket folk ute.

Men även mitt mediokra och vilsna liv innehåller faktiskt godbitar. JAG HAR JU VARIT I TYSKLAND. Och det var helt sinnesjukt roligt, ett fåtal av er kanske anar hur jag mådde. Var hyfsat packad redan på förfesten och blev snorfull på festen, detta p.g.a backstagepass inkl. fri dricka. Musiken var, ja vad ska jag säga? Magisk. Montagu & Golkonda a.k.a Symphonix Dj-set var något av det sjukaste jag någonsin hört. Klockan 15.00 var det så dags för efterfest hemma hos Henrik "Harry Potter" Neelix, en efterfest som jag sov mig igenom., är inte riktigt van än vid discolivet men det kommer., misströsta inte. Men jag har blivit omstoppad av Neelix, klappat hans katt och urinerat på hans WC, det är stort. It´s HUGE.

Haha, har vevat mig till ett krampande baklår, en inflamerad vad samt en duktig tennisarmbåge. Länge leve trancen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0