MILF

Gårdagskvällen ägnades ju som bekant åt att vaka in Lucia. Vakade gjorde jag i varje fall, låg och väntade på en sak som aldrig inträffade hela natten. Somnade vid halv 5 och blev väckt strax efter 7 av det melodiska ljudet av Kenneths stämma. Sedan dess har det gått i 190 hela dagen. Familjen ska sin årliga Luciafest här ikväll vilket givetvis har lett till att jag stått i köket hela dagen och tillagat flygande Jakob och Skagenröra till 20 pers.

Det enda riktigt roliga (förutom att min Fija klarade sin uppskrivning trots tvivelaktiga förberedelser och ett än mer tvivelaktigt tillstånd) var när den kåta cafétanten var här och lämnade bullarna. Som tur var så var Kenneth hemma så det slapp bli riktigt pinsamt men det syntes på tant att hon var sugen. Jag var det inte...

Kommentarer
Postat av: Emma

haha,stackars dej! ;P ha en mysig kväll!=)

2007-12-13 @ 16:57:43
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0