Min första ursäkt...

...för en relativt dålig update av denna osedvanligt eminenta blogg är nu ett faktum. Har de senaste dagarna inte hållt ett riktigt lika rasande tempo i bloggandet som annars har varit brukligt sedan bloggens uppstartande. Detta av en rad faktorer faktiskt: har hänt ovanligt lite till och med för att vara mitt liv, har pluggat en del och mycket av min tankeverksamhet har varit förlagd till nordligare breddgrader.

Dagen kommer i varje fall att ägnas åt bullbakandets ädla konst, inte för att jag varken gillar att, eller är särskilt duktig på att baka utan för att det ingår i en av kurserna jag läser. Och för er som undrar så kan jag redan nu säga att det inte är någon hemmafruskurs jag läser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0