Nåldyna

Littlemother har gått ännu en kurs, en akupunkturkurs. Detta resulterade givetvis i att jag fick agera nåldyna och försökskanin. Ha aldrig riktigt trott på sådant hokus pokus men det hände ändå en ganska skum grej. Hon använde sig av en elektrisk megnetfältsstörningssökarpillijuck som hon körde i örat på mig. Den skulle ge utslag om det fanns nå´n rubbning eller nå´t i nån del av kroppen. Ja, jag bad henne bortse ifrån om det gav utslag för något som satt över axlarna. Efter denna sökning (och jag hörde när det pep i mackapären) konstaterade husmor att jag hade problem med min högra ankel och min högra njure med intilliggande vävnad. Jävligt skumt, för foten är ju helt uppknullad och de sista dagarna har jag haft sjukt ont i sidan, igen. Så nu har jag två långtidsnålar i mitt öra, se om det hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0