Of mice and men

Har nu i nådens timma äntligen kommit på vad jag önskar mig i julklapp: en manlighetskurs. När jag imorse (tidigt) var ute och insöp lite av den lantliga luften på residensets baksida fångades min uppmärksamhet av ett litet musyngel. Efter en närmare granskning förstod jag att den agerat leksak åt husets katter för den var både skadad och chockad. Denna syn fick mig givetvis att gråta som ett litet barn, jag vill väldigt gärna men kan inte helhjärtat skylla på att jag bara var yrvaken. Jag vet att jag egentligen ur ett rent barmhärtighetssyfte skulle ha avlivat den men jag kunde verkligen inte, har ju för fan problem med att avliva fiskarna man fångar när man fiskar. Så istället fångade jag in den och bar upp den till stallet (katterna vågar inte gå dit för att Spike sparkar efter dem) och därefter gick jag och hämtade bröd och ost och la ut åt den.

Jag är ingen man, jag är en kärring med penis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0