Sne´fot

Var hos ortopeden inne i Ystad för att kolla hur det egentligen är ställt med fothelvetet. Och fick det nu bekräftat, jag har ett extra ben i foten. Det är därför det ser ut som att jag har två anklar. Och jag hade dessutom en gammal fraktur på ett avdessa ben som efeter läkning lett till nå´t accesoriskt något. Kontentan av det hela är att jag får leva med detta vilket betyder att seriöst fotbollsspelande kan bli svårt. Så nu måste jag tyvärr ringa Arsene Wengér och tack nej till att fylla platsen efter jubelsvikaren Hénry.

Men lite bollrullning i ett korplag är väl i princip samma sak.

Nu måste jag städa, detta av två anledningar.

1. Naiv och blåögd som jag är så hoppas jag fortfarande på besök inom kort.

2. Annars måste jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0