Ved och manlighet II

Ber än en gång om ursäkt för att de flesta av mina inlägg på något vis har att göra med ved men så är det och gillar ni inte det finns det en uppsjö av andra (mycket mer intellektuellt stimulerande) bloggar att läsa.
Men förstår ni hur sjukt mycket ved som bärs om man tar sig tid att svetsa ihop en skottkärra som ser ut såhär enbart av den anledningen att den ska rymma mer ved?

image17

Från det ena till det andra. Har fått en del indikationer på att jag inte alltid uppför mig som den man jag ska vara. Att ha ett Lypsyl som är format efter läpparna är tydligen skitgay (jag tycker det är praktiskt) och att raka sig under armarna fick Roddy att undra över min sexuella läggning. Men är jag gay? Jag tror verkligen inte det för jag saknar min hona som fan...

Kommentarer
Postat av: Linus

NICE:=)

2007-12-05 @ 19:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0