Viva la magsjuka

Kenneth Johansson har blivit magsjuk alternativt matförgiftad av mina utsökta wienerschnitzlar. Hur som haver, han är i vilket fall asdålig, jag menar så dålig att han igår när vi sågade ved var tvungen att "gå upp och byta".
Till saken hör att vi på vårat schema idag hade som punkt att städa en av verkstäderna, ja det finns mer än en och båda ser ut som krigszoner. Men nu har äntligen fru Fortuna visat sitt sköna anlete även för mig för en magsjuk Kenneth är en sängliggande Kenneth och inte en verkstadsstädande sådan. Och alltså är inte heller jag i städtagen, så idag ska det fan i mig spelas FF VII och musikporras. Fint...

Länge leve magsjukan. Bara inte jag får den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0