(B)analt!

Kenneth, alltså familjens man och överhuvud 67 år gammal prenumererar på Hänt extra, läskigt va? Vad som är än mer creepy är att jag då jag intar min frukost ofta läser denna eminenta tidning. Då jag imorse förstrött satt och bläddrade (alltså lusläste) ett gammalt nummer hittade jag en liten notis om att den nya inne grejen nu var att bleka sitt rövhål. Va fan alltså! Frågorna som dök i mitt huvud efter avslutad läsning var givetvis många: vem, varför och framför allt hur går det till? Försök visualisera detta ingrepp, jag garvar läppen av mig när jag gör det. Känner att jag måste googla detta fenomen men vad ska man söka på? Rövblekning, fisringsvit eller ett vitt brunöga..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0