Bondpermis?

För lite drygt två timmar sedan begav sig familjen Johansson till Götelaborg. Tyvärr tog de inte med sig varken hundar eller hästar och således föll det på min lott att passa dem. En gammal hederlig bondpermis kan ju tyckas vara lockande men problemet kvarstår, jag måste då släpa med mig en efterbliven och en obstinat hund samt två hästar. Känns inte som att detta är en hållbar lösning och jag är inte heller särskilt säker på om någon vill ha besök av en sådan brokig skara.

Så som läget ser ut nu får jag väl stanna i Smedstorp, dricka vin och spela Final Fantasy VII, rollspelens Rolls Royce. Annars kan jag ju alltid bära in ved, det är ju kul...

Kommentarer
Postat av: F

Hahaha jag hade inte haft nånting emot ett besök av er :D Fast du hade fått motionera hästarna!

2007-11-16 @ 16:30:30
URL: http://lillfija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0