Ekonomi

Man skulle ju kunna tro att en gammal knarklangare som jag skulle ha en del kapital undanstoppat men så är inte fallet. Mina besparingar består av det här...

image11

...alltså av sju riksdaler. Jag hoppas vid Gud att jag får mina pengar från CSN på fredag annars kan helgen i Dalarna bli smått genant. Har nämligen lovat Fija att vi ska gå ut och äta och det hade ju varit lämpligt om man hade likvida medel med sig då så att man slapp diska av notan. "Älskling åk du hem i förväg, jag kommer när jag jobbat av måltiden", haha.

Vi ska tydligen gå och äta på ett ställe som heter Broken dreams, vet inte rikitgt vad jag ska tycka om den saken...

Kommentarer
Postat av: Fija

Schyssta fågelben ;)

2007-11-21 @ 22:13:08
URL: http://lillfija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0