Hemvändning

Igen: tiden är verkligen en sällsam sak. Mina knappt två dygn i Dalarna bara försvann, fattar inte att jag redan är på väg hem. Tågresan däremot kommer med största sannolikhet att kännas son en evighet. Suck är det ord som nog kommer närmast att korrekt beskriva hur jag känner mig nu. Ville verkligen inte åka "hem"...


Helgen här uppe har i varje fall varit underbart trevlig, den har bestått av följande: FIJA, folköl, vin, fnitter och en osedvanligt dålig film (Fijas val, igen). Har verkligen haft skitkul, träffat en hel del riktiga sköna människor (ja, tro det eller ej men sådana finns även i Dalarna) och det är riktigt tråkigt att behöva lämna så snart, saknar det (allra mest Fija) redan och jag åkte för tio minuter sedan. Vad jag däremot inte kommer sakna är kylan, en kyla som jag tänker skuldbelägga för en frostskadad näsa. Tänkte ge er ett bildbevis på denna kroppsdel men struntar i det av den enkla anledningen att den inte ser lika hemsk ut på kort som på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0