Hur ska det här gå?

Efter mycket velande fram och tillbaka från all berörda parter så är nu Lorin med flickvän på väg till Smedstorp där jag ju i afton är FF, d.v.s familjefri. Utöver dessa två kommer det en massa vin och förhoppningsvis håller det den här gången högre standard än sist han bjöd. Då var nämligen vinet gammalt (blir vin gammalt?). Smakade röv gjorde det i varje fall, något som givetvis inte hindrade varken mig eller Fija från att dricka det med glädje.
Frågan är bara hur fan det här kommer sluta eller rättare sagt när. Det finns två alternativ varav det förstnämnda nog är det mest troliga.

1. Lorin och Loppan kommer hit om typ 2 timmar alltså kl. 22.45, vi börjar supa hejdlöst två minuter senare. Och eftersom att jag sovit typ tre timmar inatt och haft en sådär dag så somnar jag 23.05, detta till mina gästers stora glädje då jag på dessa 20 minuter hunnit vara odrägligt full och jävligt otrevlig.

2. Lorin och Loppan kommer om 3,5 timme för att Lorin bara skulle ditten eller datten och då har jag i min väntan hunnit bli övertrött och i det närmaste påtänd. Vi super hejdlöst hela natten och står och dansar på mitt knarrande golv tills solen går upp och jag ska mata hästarna.

Jaja, den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0