Inget ont utan något gott.

Jag nämnde ju i ett tidigare inlägg att Myggan har något udda matvanor. Jag är nu stolt över att kunna berätta att jag funnit denna böjelse användbar. Ett av husets andra fyra djur (hästarna ej inräknade då de inte bor under samma tak och inte heller Lollo som ibland kan vara en riktigt skata), katten Jimmy som för övrigt är en hona har börjat med den angenäma vanan att skita inomhus. När jag  upptäckte den lilla bruna högen gick jag därför helt sonika ut och hämtade Myggan som glatt satte i sig denna delikatess.
Som sagt, inget ont utan något gott men den egentliga frågan kvarstår: tycker verkligen Myggan att det är gott..?

Kommentarer
Postat av: Fija

Men ewww älskling...

2007-11-15 @ 18:16:15
URL: http://lillfija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0