Life is like a box of chocolates...

...och lite så är det med bakfyllan också. Du vet inte riktigt hur illa det är förräns du verkligen ligger där i dina egna ångor och våndas. Det skulle bara bli ett par öl igår men då det visade sig att dessa var i det närmaste odrickbara så  fann jag ingen annan bot än att skölja ned dem med en liter vin. Denna genialiska lösning ångrar jag bittert idag.
Har ett svagt minne av att någon eller några ringde mig halv fyra i natt och sjöng karoeke för mig i typ en timme, riktigt trevligt faktiskt. Tack tjejer...

Men hur bakfull jag än må bli så vet jag en som alltid kommer smaka mer bä'ver i sin mun än vad jag gör. Myggan (farmens ena hund) har för vana att inte bara äta hästskit när det serveras utan även sin egen och sin systers avföring. Är detta ett normalt beteende bland hundar eller är det ett tecken på dålig uppfostran eller möjligtvis syskonkärlek?

Kommentarer
Postat av: Carina

Det var så lite så

2007-11-15 @ 23:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0