Lodges

Nu har mitt vedbärande tagit sig till nya och oanade höjder. Vedträna och pinnarna har nu blivit till stockar. Här på gården finns typ en miljon olika tält, skjul och ruckel. I ett av dessa tält hade den gode Kenneth sitt reservförråd med ved, ingen är lyckligare än jag över detta. Reservförrådet bestod av typ 50 enorma stockar, dessa skulle förflyttas från tält A till skjul B så det är vad jag har ägnat min förmiddag åt. Tyvärr vägde stockarna minst dubbelt så mycket som mig vilket gjorde detta till en jävligt jobbig arbetsuppgift. Och det blev inte bättre av att jag redan var på ganska dåligt humör sedan gårdagskvällen.

Och man skulle ju kunna tro att det bara är till att lite käckt (Kenneths favorit uttryck vid sidan om rulla skinn) slänga upp träbiten på axeln men inte i mitt fall. Eftersom att jag varken har fett eller muskler gjorde detta svinaktigt ont och resulterade i att min vänstra axel nu antagit en oroväckande färg. Och till råga på allt snubblade jag över kattaset en gång, han har för vana att "hjälpa till" när man gör något.

Men nu är det gjort, så nu vankas det FINAL FANTASY och Chocoboracing...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0