Macho?

Har spenderat i princip hela förmiddagen åt att helhjärtat engagera mig i Clouds och Aries´s liv, det vill säga jag har spelat Final Fantasy VII. Har bara haft ett par avbräck, detta för att bära in ved.
Vad jag undrar är om det är ett normalt beteende att man blir så gripen av ett spel att man börjar gråta när det börjar bli lite vackert. Och kan detta beteende klassa som manligt? Någon har sagt till mig för inte så länge sedan att en riktig man är i kontakt med sina känslor. Fast i meningen efter sade samma någon att "du är bara lite väl mycket i kontakt med dina". Låter inte det som en vacker omskrivning av, du är man men beter dig som en kärring?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0