Meeeeeeeeeeeeen

Dagen började som vanligt med vedbärning. Det som var lite ovanligare var att jag då jag yrvaken och irriterad travade runt i vedhögen och letade ved som inte var rutten, lyckades trampa snett så att min redan skadade fot nu är i det närmaste obrukbar. Med hänsyn till att det finns folk som tycker att fötter är läskiga så blir det inget bildbevis.
Dessutom mår jag asdåligt sedan gårdagen (och nej, jag är inte bakfull) och jag har sovit typ 3 timmar. Tre timmar som var mardrömsfyllda.
För att få daghelvetet att gå lite snabbare tänkte jag städa lite, såhär slutade det...
image2

Det vill säga med en full och sprucken dammsugarpåse, hundhår och annat skit typ överallt och med en dammsugare innehållandes ett styck bränd motor. Det slutgiltliga resultatet efter städningen är alltså att rummet nu är ungefär dubbelt så skitigt som innan jag började städa.

Den här dagen har potential att gå till historien som en riktig höjdare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0