På ålderns höst.

En vädigt god och något äldre vän till mig berättade en sak för mig senast vi talades vid och med talades vid menar jag via MSN, är det bara jag som tycker att det är sjukt opersonligt? Nåväl, han sa i varje fall att han ofta kom på sig själv med att ge ifrån sig en del ljud och grymtningar när han skulle ta sig upp ur exempelvis soffan. Detta skrattade jag givetvis gott åt och var inte sen med att poängtera hans högaktningsvärda ålder. Tyvärr är det inte riktigt lika kul längre då jag till min stora förskräckelse alltmer ofta finner att även jag låter en hel del typ när jag böjer mig ner eller ska ta mig upp ur sängen.
 
Suck. Är jag verkligen så gammal? Vad är nästa steg? Rullator, löständer och filtkeps kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0