Släkten är värst

Efter en skaldjursfrossa som inte gick av för hackor tillsammans med bla farföräldrar var det så dags för att avrunda kvällen vid 12-snåret. Trodde jag men ack så fel jag hade. Det slutade, inte helt oväntat med att jag, mamma och farbror satt och hällde i oss ett utsökt vitt vin till fram på småtimmarna, ja till klockan två i varje fall. Här sov jag...

image14

Alltså i en husvagn (och nä, min släkt är inte trailertrash). Det ni ser på diskbänken är värmefläkten, denna slutade att fungera någon gång under natten och därför var inte temperaturen högre än max 10 grader då jag vaknade, svinkallt verkligen.


Men nu är jag i alla fall på väg upp till min allra finaste och allra bakfullaste lilla Fija.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0