Syndernas bekännelse

Jag vet inte om det beror på min sinnestämning, min ålder eller det faktum att jag befinner mig på landsbygden, men har börjat lyssna på och verkligen gilla den mindre högaktningsvärda musikgenren country. Och då menar jag inte The man in black som ju av många anses vara acceptabel country utan på riktigt, riktigt smörig country. Detta är absolut inget som är bra för min image då jag nog av många (inte mig emot) anses vare ett renodlat trancefans. Ni som känner mig väl vet att jag inte är riktigt så enkelspårig men bara en har fram tills nu känt till denna min musikaliska utsvävning. Ska också nämna att samma person inte heller själv är helt främmande för countryn men jag tänker vara stor nog att låta dig själv komma ut med denna bekännelse.

Antagligen kommer folk efter denna bekännelse ha betydligt lägre tankar om mig och två av dem (Tim och Roddy) kommer möjligtvis fundera över att utesluta mig ur deras vänskapskrets. Don´t do that...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0