Var fan är papperskorgen?

Döm om min förvåning när jag raderat lite musik från min dator och sedermera skulle tömma papperskorgen och fann att den var/är försvunnen. Ser ni "hålet" högst upp till vänster? Där ska den finnas...

image12

Var fan har den tagit vägen? Har startat om datorn men den står inte att finna. Parallellt med skrivandet av detta inlägg försöker jag att heala min dator och nu har jag lyckats lokalisera papperskorgen och återställt den men nu indikerar den att den är full när den inte är det. Skit samma...

För att återanknyta lite till förmiddagens göranden alltså vedbärningen. Även om jag gnäller en del över detta eviga släpande här så skulle det aldrig falla mig in att varken visa ovilja inför familjen eller göra som en annanan idiot (inga namn nämnda) och vägra hjälpa till. Att det finns människor som öppnar sina dörrar för folk i min situation och som verklligen vilja hjälpa en, folk som väljer att inte stå utanför samhället utan istället vara med och bygga det. Det är stort, riktigt stort. Och jag är dem evigt tacksamma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0