Besviken

Min älskade mor hade härom dagen godheten att inhandla ett paket kalaspuffar, ett inköp som raskt ledde till att jag och min lillasyster hetskt började "diskutera" om vem som skulle få den medföljande leksaken. Min diplomatiska mamma avgjorde dispyten till min fördel med argumentet att det var lite synd om mig för att jag suttit i fängelse. Glad och upprymd bryter jag mig så in i förpackningen endast för att upptäcka att det inte längre finns någon leksak i kalaspuffspaketet, bara ett skitlöjligt korsord på baksidan. Är djup besviken, en era är till ända...

Och hur kan det komma sig att det då man ätit kalaspuffar också luktar så då man urinerar? Måste skriva till illustrerad vetenskap och fråga.

Snart på väg till La och en mycket skitig lägenhet igen. Undrar om någon även idag har vänligheten att visa sitt kön för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0