Jörgen-fylla

Var egentligen meningen att jag skulle stanna hemma och ta det lugnt igår men så blev det givetvis inte. Blev hastigt och lustigt bestämt att jag istället tog mig till Markaryd för att hälla i mig alkoholhaltig dryck i olika former. Trots ett misslyckat pubbesök (nitlott om man gör sagda pubbesök i en håla som Markaryd) lyckades jag träffa en del nya trevliga mäniskor. Störst intryck gjorde Jörgen på mig då hans fylla var något av det roligaste jag någonsin upplevt. Han blev så full att han inte kunde kommunicera på vanligt sätt och således satt han bara på en stol, grymtade och räckte fuck you alla som råkade passera förbi. Men charmigast av allt var att detta inte var en engångsföreteelse utan han blir tydligen alltid sådan då han dricker. I Markaryd kallas detta för en Jörgen-fylla....

Grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0