Könståg

Idag då jag åkte tåg från Ängelholm till Landskrona inträffade en ytterst märklig men samtidigt ganska roande sak. Jag satt i ett av sätena i en fyrasits formation, ni vet där man syitter mitt emot varandra. Och just mitt emot mig satt en tjej i 25-års åldern, ganska söt och med en tämligen kort kjol (jag tänker inte kommentera om just kjolen var anledningen till att jag slogmig ned just där). Efter ett tag märkte jag (inte heller det tänker jag kommentera) att sagda tjej ganska diskret drar upp kjolen en bit. Och gissa vad som tittade fram, just det: könet. Och detta kön satt hon och visade till och från hela vägen till Landskrona samtidigt som hon log ett ganska oskyldigt leende. Mycket märkligt...

Kommentarer
Postat av: ja gvem annarss..

om det hade luktat illa.. hade du sagt det till henne då? det skulle du gjort bara för att jävlas, även om det nu inte luktade så värst haha!!
kramar

2008-04-01 @ 19:43:24
Postat av: JB

Ha, ha, tack.

ska ta det som en följdfråga

2008-04-02 @ 09:34:51
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, ja, det får bli det alternativet! Undra bara vad det blir för reaktion när man möter dem i trappen sen.. hehe

2008-04-02 @ 09:59:19
URL: http://jojohoney.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0