Köpenhamn och malaria...

Tillbringadeju fredagen tillsammans med muttimus i Köpenhamn, galet roligt. Mycket på grund av att Tim då vi förfestade tillsammans med honom hade vänligheten att bjuda på Absinth. Minns att jag då vi lämnade Danmark frågade Kimutsu om man kunde få leversten då jag misstänkte att jag drabbats av just detta.Så var inte fallet.

Men min far kom hem från Afrika idag och det som skulle blivit en trevlig familjekväll blev istället inte en tragedi men en ganska otäck historia. Min mor och far är nämligen nu på väg till akuten då paps befarar att han fått malaria. Jävligt otäckt. Behöver kramas. Nå´n som vill hjälpa mig..?

Kommentarer
Postat av: Hemlig

Var det inte nån till som var med er...? Som enligt rykten (och jag menar verkligen rykten) var asfull och knappt kunde stå på benen?

2008-04-15 @ 12:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0