Linderöd...

Trots att jag spenderat nästan 4 år utan festligheter hade jag ändå svårt att ta till mig festen i Linderöd som jag hedrade med min närvaro. Trots ohyggliga mängder rödvin och verkligt god vilja, gick jag mest och irriterade mig fram till dess att vi lämnade festen vid 4-tiden. Inte en minut för tidigt.

1. Musiken sög verkligen apröv. Detta trots att Daniel Vernyft DJ.ade. Han hade nämligen blivit ombedd att spela gammal musik. Varför flyga hit en dyr DJ från Tyskland för att spela gammal musik? Helt efterblivet ju. Sen urartade det än mer åt det hysteriska hållet...

2. Lokalen hade inget vatten. Varken i kranarna eller i dassen. Trevligt. Jag urinerade istället hej vilt ute på parkeringen.

3. Större delen av gästerna var under 20 och i många fall säkert under 15.

Har insett att jag omöjligt kommer ha råd att åka till Tyskland den 16:e och borde egentligen gråta ögat ur led. Det gör jag dock inte då det istället denna afton vankas disco i Kbh tillsammans med ett par ypperligt goda vänner.
Någonting säger mig att det kan bli något roligar än Linderöd, om än endast ytterst marginellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0