Till min stora fasa...

...har jag upptäckt att min blogg inte lika ihärdigt uppdateras och jag ber mina få läsare om ursäkt. Sorry...

Har mer eller mindre vuxit fast ute i Brekille hos mams och (numera) paps, en paps som för övrigt inte led av malaria, han kanske bara fick en chock då han kom hem. Pendlar fram och tillbaka till LA där jag idogt målar, spacklar, städar och slipar.Detta trots att horungen till hyresvärd inte ännu behagat visa sitt fula tryne där. Förhoppningsvis ska jag inte behöva bo där särskilt länge.

Helgen kommer tillbringas i Småland hos mina farföräldrar och med att renovera vårat hus.

Har börjat inse att mina 8000 i A-kassa inte kommer att räcka till, nån som kan ordna svartjobb???

Och nu en riktig godbit: den 16:e åker jag till Tyskland för att bevista min första festival på nästan 5 år. 5 JÄVLA ÅR...     http://www.goatrance.de/goabase/party/details/31589

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0