TJATIG...

Med risk för att verka thatig. Vet ju att jag sagt det tidigare men jag måste verkligen ha världens sötaste lillasyster. Lillasystrar egentligen men i just detta fallet syftar jag på min yngsta, Rebecca, snart 15 år gammal. Igår fällde vi nämligen en enorm björk som stod på våran tomt då den spred löv och pollen omkring sig samt att den stal i princip allt sollljus. När Rebecca kom hem från skolan försvann hon upp på sitt rum vilket hon brukar göra. Men när hon inte kommit ner efter två timmar gick jag upp för att väcka henne och fann min syster storgråtandes - för att vi dödat hennes älsklingsträd. Hon var fullständigt otröstlig...

SWEET SISTER


Och för dig som undrade om jag har kärleksbekymmer, det har jag väl egentligen inte men p.g.a just kärlek har det blivit lite bekymmersamt...

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Godmorgon, sovit gott? :)
Ha det bra :)

2008-04-26 @ 08:59:39
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Men jag är lite av en sportnörd :P Jag är besatt av bilsporter och fotboll :)

2008-04-27 @ 16:19:02
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: bara jag igen..

rebecca rebecca - ni är så himla lika du och hon.. ge henne en bamse kram från mig!

2008-05-01 @ 11:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0