Våren är här!!!

Jag har i och för sig inget emot vintern, förutsatt att den är kall och vit. Vilket i sin tur betyder att vi inte haft någon vinter i år. Därför gläds även jag åt att våren äntligen behagat infinna sig. Var ute på en lång promenad med våran valp, plockade vitsippor och var allmänt fjollig - men glad...

Min underbara lillasyster Rebecca hälsade våren välkommen genom att rida ut barbacka i skogen och vråla in våren, detta för att hon kände sig som en knopp på väg att brista och för att känslan av att vara Ronja Rövardottrig alltid infinner sig på våren. Igen kan jag inte låta bli att undra om jag verkligen härstammar från samma källa som de övriga i min familj. När jag var i Rebeccas ålder hälsade jag våren välkommen med häxblandningsfylla och med att försöka få omkull så många tonårstjejer som möjligt. Det sistnämnda försvårades dock oftast märkbart av min engagemang för det förstnämnda... 

Måste bara lägga en bild på Freja och Nikki...

image45

Så här ser det ut när jag lagar mat, svårt att inte mata dem då...

Kommentarer
Postat av: annapanna

hehehe ja det där kommer vi ihåg!

2008-05-11 @ 07:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0