Att sitta ensam hemma...

...när man är sjukligt förälskad är tämligen jobbigt. Att samtidigt vara sjukligt svartsjuk är nästan outhärdligt. Jag vet att min svartsjuka bottnar i mina egna "snedsteg" och i mitt tidigare levernes felaktigheter, och aldrig har jag någonsin ångrat vad jag gjort lika mycket som jag gör i skrivandets stund...

Vissa saker här i livet uppskattar man mer än andra och de sakerna vill man ha vid sin sida hela tiden - Fu, kom hem jättesnart för jag går sönder utan dig...





Jag vet - jag är en toffel...

Kommentarer
Postat av: Kimeta

baby... det där måste du nog fan se till att jobba bort vännen. det finns inget värre än svartsjukans krälande innanför skinnet. jag vet, fast det går att bli av med och om något förhållande ska funka måste man lägga band på det där. finns här om och när det behövs! ut med det gamla och in med det nya! ses på fredag hjärtat! puss å kram!

2008-12-10 @ 19:09:02
Postat av: Anneli

Frenne, nu får du allt ta och uppdatera.

Har suttit o läst allt från början och gillar verkligen din blogg.Så gör min nu inte besviken utan uppdatera,please!



Må väl//Anneli

2008-12-13 @ 01:50:18
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Linus

Vad du på festen i fredags??



Mvh

2008-12-14 @ 17:41:51
URL: http://ln82.blogg.se/
Postat av: Porre

var nästan beredd att påpeka toffligheten (trots att du faktiskt gjorde det själv) men insåg att jag faktiskt inte är mycket bättre. Anna begav sig mot Thailand imorse och jag klättrar redan på väggarna. Tyvärr verkar det inte som att den känslan försvinner... inte på 8 år i vart fall. =)



//porre

2008-12-14 @ 22:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0