Eh...

...jag vill verkligen inte ta livet av min stackars utmärglade blogg även  om så kan tyckas vara fallet.

Det e´ bara lite mycket nu förstår ni, dagarna går ju åt till att vara arbetslös och det är fan i mig ett heltidsjobb ska ni veta.
Dessa sysslolösa dagar fyller jag numer med detta underbara spel...



Och när jag inte frenetiskt knappande, hugger mig igenom horder av bepansrade drakar och små stinkande troll ägnar jag mig åt de nyförälskades alla trevligheter.

Surade ju läppen av mig i fredags då jag missade Day.Din (har dock i efterhand från säkra källor fått höra att resten av festen sög citat "getpung", slut citat) men går allt vägen blir det lite Neelix på fredag.

Kommentarer
Postat av: Kimeta

det hoppas jag då fan att det blir!!

längtar röven av mej efter er!

PUSSA

2008-12-09 @ 19:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0