Fight night?

Det är förmodligen en väldigt, väldigt grov överdrift men förhållandets först bråk, gräl dispyt (kalla det vad ni vill) är nu ett faktum. Egentligen vill jag göra som vanligt - slå sönder något. Min flickvän vågar jag inte ge mig på (hon spöar mig säkert hur lätt som helst och det finns ju dessutom folk(?) som hävdar att jag brukar behandla mina flickvänner på det viset och det vore ju osedvanligt dumt att ge dem rätt nu såhär på gamla da´r...)

Till saken hör att jag inte (verkligen inte) är särskilt bra på att diskutera saker och ting - det är väldigt mycket enklare att bara skrika lite argt med sin whiskyröst, sparka sönder en vägg och gå hemifrån...

Men jag vill inte ha det så den här gången - som en mycket (mycketmycketmycket) fin vän sagt för inte så länge sedan: "ut med det gamla och in med det nya"...

Jag försöker verkligen...

Att sedan motståndaren som står i andra sidan ringen plötsligt visar sig vara precis lika oförmögen som jag gällandes att föra en vettig dialog i upprört tillstånd förvärrar saken än mer.

Well, well - nu väntar jag bara på det beryktade make up-sexet även om det vore exeptionellt naivt att hoppas på att det kommer infinna sig ikväll (när jag äntligen vågar mig in i sovrummet...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0