Ajajaj

Igår blev jag nedsupen av min gode vän Kunz, ordentligt. Vaknade mitt i natten i min säng, sovandes med kläderna på. Har endast ytterst fragmentariska minnesbilder från gårdagskvällen. Ikväll ska vi in till Malmö för att gå på konsert, minns inte riktigt vad men det återkommer  jag med imorgon.

Vad jag däremot vet är att jag förmodligen inom en snar framtid kommer resa utomlands - till Iran. Än så löänge är bara resan på planeringsstadiet men det mesta talar för att vi faktiskt kommer åka. Kanske kan man hihtta sig en skäggig hona att gifta sig med där.

Kommentarer
Postat av: Linus

Du Frenne!! Varför i hela världen åker man till IRAN???? Finns det någon bra anlednig att åka dit? Formulera nu ditt svar bra!

Ha det gött!! :=)

2008-02-20 @ 02:02:00
Postat av: cindy

jag har 4 skäggstrå på hakan.. så du behöver definitivt inte resa ända till IRAn för o hitta en skäggig livskamrat... och för den delen kan du bara åka ner till malmö - roengården och så är du i ca 14 länder samtidigt fast att du inte rest utanför gräsen av vad vi idag kallar det mångkulturella sverige..... tror din resa till iran snarare kommer sluta i självmordsbombning eller nått sånt.. och det vill vi ju inte

2008-02-21 @ 11:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0