Biljardhallen

Igår var det ju som bekant dags för utgång. Mitt första pubbesök på nästan 10 år. Och nu vet jag varför. Odrägliga människor kan vara jävligt dryga. Höll på att hamna i slagsmål med en vakt, detta efter att idioten sagt något spydigt till mmin syster. Endast ångest och jobbiga frågeställningar var det som besöket på Ängelholms biljardhall ledde till.

Men jag har lyckats träffa en av de allra sjukaste människorna någonsin, en vän till min syster. Fullkomligt bindgalen tjej. Redan då vi kom till puben vägrade de att servera henne - och då var hon inte ens full. Nästa gång det ska festas tillsammans med systern & co blir det fan i mig ingen utgång. Länge leve hemmafesterna...

Snart åtrevänder jag till Smedstorp men endast för ett par dagar, närmare bestämt 1,5. För på tisdag åker vi till Småland för att gästa farföräldrar och farbror.

Och på lördag bara MÅSTE jag (och förhoppningsvis lille Himmler) åka till Köpenhamn för att njuta av lite hederlig tysk pansartrans...

Funky Dragon (som iofs inte kommer från Tyskland men ändå) - here we come...

Kommentarer
Postat av: cindy

första pub besök på 10 år?? nähädu frennefågelben!! där ljuger du allt..
jag lyckades faktiskt få med dig till min älskade lilla pub i billesholm när vi precis blivit ett par, om du minns?? jag vet att du garanterat minns hemresan därifrån i lorins bil iaf :)

2008-02-17 @ 14:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0