Det gick ju som sagt...

...inte vidare bra för mig igår när jag skulle supa mig frisk. Drack ett glas vin och höll på att svimma. Så ikväll tänker jag angripa detta problem ur en annan vinkel, jag börjar med två glas Jägermeister och fortsätter sedan med återstoden av vinet. Kanske går det bättre på det här sättet.

Jag har ett ganska hafsigt bordsskick till vardags men det överskuggas (som jag av bantar-Björn) av Kenneths. Han viker liksom ner sin ganska imponerande kroppshydda så att huvudet är i nivå med tallrikskanten för att sedan mycket enkelt skyffla in maten. En mycket märklig man den där Kenneth, önskar att ni alla fick nöjet att träffa honom. Kanske kan hålla öppet hus här nå´n dag - 10 kronor titten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0