Helsingborg här kommer jag (tror jag)

Har precis hemkommit från Helsingborg där jag varit och kollat på en lägenhet. Verkar som att jag får den. Tyvärr är det bara ett kontrakt på 6 månader, lägenheten är möblerad och ganska sunkig. Men jag är jävligt glad ändå, det är det närmaste ett eget hem jag kommit på 4 år. Och kan jag nu bara skaka fram ett jobb och sköta mig så kanske det blir lättare att i Augusti hitta en lägenhet som jag på allvar kan trivas i. Bäst av allt är att lägenheten är strategiskt placerad på Berga i närheten av snuthuset och anstalten, lite som att komma hem... :)

Tror att jag är allergisk mot förkylningar. Alttid när jag blir förkyld blir jag nämligen snorig och tårögd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0