HOST

2008-02-06

23:47


Följande inlägg skrivs i word (i hopp om en framtida publicering) då blogg.se uppenbarligen gjort vad jag borde gjort för länge sedan - nämligen gått och lagt sig. Eftersom jag lyckats övertala min gode vän Kunz om att alkohol är ett måste för ett lyckat liv så fanns det idag en flaska whisky samt en flaska jäger här i huset. Dessa är nu slut och så är även vi. Hittade dessutom en flaska Cocelana (med reservatiom för stavningen) i kylen och tänkte med hjälp av denna råda bot på min hosta. Dessvärre hade jag lite problem med doseringen så det blev två (kanske tre) dricksglas. Hostan  försvann och så även stora delar av mitt förstånd.


GODNATT


Kommentarer
Postat av: cindy

farliga saker det där med cocilana!!! sluta upp med sånt! ja, jo jag vet att man KAN gå upp i vikt när man slutar röka, men eftersom jag är bra på att svälta mig själv så är det nog inga problem.. jag har ändå inget sug efter nån mat eller godis över huvudtaget.. och skulle jag få det så det nog bara bra med tanke på att jag äter max 2 ggr om dagen och det lilla jag får i mig är inte hälften av vad vanezza äter.. :) men men vi får väl se.. har varit rökfri i ca 30 timmar nu och än e jag inte hungrig..puzz

2008-02-08 @ 13:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0