Ingenting...

...går upp mot mammsen. Gratis mat, gratis husrum, gratis vin och framför allt mängder av oförtjänt kärlek. Min lillasyster fyllde år igår (ska firas idag och imorgon). Hon har nyligen flyttat hemifrån men fick en förstålig hemlängtan dagen innan sin födelsedag och spenderade därför natten här. Detta kommer hon bittert ångra resten av livet då detta ledde till att hennes 23-årsdag inleddes med ett abrupt uppvaknande till min ljuva stämma - sjungandes "Ja må hon leva".

Gårdagskvällen avrundades tillsammans med sagda syster, en väninna till henne, en flaska rödvin samt ett par folköl. Det hela slutade med att min syster gick och lade sig, hon tröttnade uppenbarligen på att jag och Susanne satt och youtubade en massa musik för varandra.

Ikväll blir det en traditionsenlig fonduemiddag, ett par glas vin och en uppsluppen stämmning.

Morgondagen däremot fasar jag lite inför, har ju lovat min syster att jag ska ut med henne - i Ängelholm, på krogen. Vet inte om jag har vett nog att föra mig ute bland vanligt folk. Det återstår att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0