Jag är inte så´n här egentligen

Vet att jag börja låta grinig, sur och tvär då min blogg den senaste tiden haft en något dyster och melankolisk karaktär. Jag är egentligen inte sådan, det vet ni. Det är bara det att det är så jävla mycket för tillfället som inte riktigt går som jag vill. Till råga på allt så har jag gått och blivit förkyld.

Det faktum att bloggen inte innehållit så mycket vedinlägg beror inte på att detta inte fortfarande är min huvudsysselsättning (för det är det) utan på att vedproblemet ligger i botten på trubbellistan.

En vecka kvar till muck nu, känns så jävla overkligt när man tittar tillbaka och inser att jag varit borta i FYRA år. Kanske inte så länge egentligen men fan, det känns ändå att man gått miste om något som aldrig kommer tillbaka.

Kommentarer
Postat av: cindy

en vecka kvar till muck,.. fy fan säger jag bara.. nu när jag tänker efter känns det som om det va igår vi skulle iväg till berke, satt o väntade
väntade men ingen kom.. fy fan.. det va en av de värsta dagarna i mitt liv... och dagen efter och många dagar efter det.. och om en vecka är du fri på riktigt.. fasar nog fan för den dagen åxå..

2008-02-05 @ 23:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0