Min lilla mams

Förmiddagen har spenderats tillsammans med min lilla mams, världens bästa sådan. Thailunch och en sväng till Bo Ohlsson (där jag för övrigt inhandlade en T-shirt). Familjen Johansson är idag på begravning så idag är det jag och Kunz som sköter gården, har nyss utfodrat hästarna, börjar på allvar trivas med lantlivet.

Satt och pratade med mamma om att jag snart (riktigt snart) kommer kunna göra i princip vad jag vill, när jag vill. Känns nästan overkligt. Kommer förmodligen åka hem till min familj helgen efter frigivning för att fira min muck och min systers födelsedag, längtar.

Köpte också (eller min mamma köpte åt mig) en handkontroll till min PS 2:a så nu tänkte jag kasta mig in i ROUGE GALAXY, ses om ett par veckor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0