Multipel orgasm...

...i näsan. Precis då jag avslutat skrivandet av föregående inlägg fick jag akutcpmongorövinihelvetes ont i tänderna igen, ömmade i hela ansiktet och det kändes som om hela övre tandraden var sneare än tornet i Pisa. Skräckslagen sprang jag ned och kastade i mig en hel näve värktabletter, sniffade i mig i princip lika många och fick 4 akupunkturnålar instuckna i mitt vänstra öra. Inget hjälpte. Jag brukar inte vara gnällig men det här gjorde fan ta mig sinnessjukt ont. Som sista utväg provade jag att snyta mig och då menar jag inte fräsa lite försynt utan helhjärtat och med kraft från hela kroppen verkligen blåsa ut snoret. Inget snor kom. Vad som däremot hände var att det ut ur min näsa kom två utdragna piiiiiip, ett från vardera näsborre. Och detta pip var tydligen den luft som orsakat trycket i mitt lilla kranium. För när trycket väl släppte höll jag på att gråta av lycka och välbehag, skönaste känslan någonsin. En multipel orgasm i näsan.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0