Små små framsteg

Kanske har det ljusnat lite på lägenhetsfronten. Har ett telefonnummer som jag ska ringa och har eventuellt även hittat en minimal etta i Åstorp av alla jävla ställen. En lägenhet på 33 kvm så inflyttningsfesten får ske i omgångar. Men vafan, hade ju inte tänkt bo där för evigt, bara tills jag kommit på fötter igen. Går egentligenmest runt nu och är irriterad, irriterad för att jag vill ha en lgh NU och irriterad över att jag undrar hur fan det ska gå med mitt tilltänkta partnerskap.

Men skam den som ger sig, jobbar idogt vidare på båda dessa fronter.

Nu ska fågelbenet krypa till sängs för att se de sista 5 avsnitten av Lost, säsong ett.

På tal om fågelben. Såhär såg min muckpresent ut. Fina vänner...

image38

Och insidan såhär...

image39

Kommentarer
Postat av: cindy

grattis som sagt!! fy fan vad jag garvade när jag såg bilden på pippin hahaha.. lycka till med allt åxå, önskar jag kunde hjälpa dig..

2008-02-05 @ 14:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0