UTBROTT

Idag fick jag mitt första riktiga utbrott på ett halvår. Vi var ute i skogen för att som vanligt införskaffa ved på det smedstorpska viset. Inget gick som det skulle, allt gick åt helvete. Efter att ha slagit knogarna blodiga mot ett träd i typ en minut så kändes allt lite bättre. Tror att jag måste göra något åt det som får mig att bli så förbannad, tror dessutom att jag bestämt mig för vad...

Nu ska det trillas köttbullar och sen ska jag försjunka in i TV-spelets magiska värld, en värld där allt går som det ska (och där hjäten alltid får sin prinsessa). Och gör det inte det kan man bara prova igen, man trycker bara på resetknappen. Önskar att det fanns en sådan knapp att tillgå även i det verkliga livet.

Kommentarer
Postat av: cindy

press *reset* please.. poff!! nähä.. trodde fan att det kunde funka o va så enkelt...

2008-02-10 @ 20:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0