Var ska jag börja?

Feler med att blogga sällan (vilket jag gjort sista tiden) är förutom att ni få som fortfarande läser blggen anser att jag är en skit, är att man när det väl blir skrivande av så måste man skriva jävligt mycket. Och det har verkligen hänt jävligt mycket, så jag vet inte riktigt var jag ska börja.

Har ju varit uppe i Småland och snickrat eller snarare rivit en del i vårat hus. Sagda smålandsresa innehöll också som brukligt en nästan grotesk skaldjursfrossa.

Fredagen planerades i förväg till att bli jävligt lugn, detta för att jag skulle vara pigg och rask inför lördagen. Jag lagade således en tämligen utsökt vegetarisk ljummen pastasallad åt min syster och hennes väninna Susanne. Dessa två daamer hade dock vänligheten att till middagen medtaga en bag-in-boxvinare. Alltså åt, drack och snackade vi fram till klockan tre trots att det var uppstigning klockan 07.00 morgonen därpå.

Trots bakfylla var jag ändå vid gott mod då jag vid lunchtid begav mig mot Landskrona och Tim. Vid tretiden hade vi så börjat inmundiga öl och strax därefter var jag full igen. Det blev bara vi två som åkte till Köpenhamn och klubb Neun, riktigt schysst ställe och Funky Dragons spelning var magisk. Ett litet intermezzo ledde dock till att vi blev utslängda vid tretiden. Alltså fanns det inget annat att göra än att sätta sig utanför huvudbanegården och supa som svin, något vi fortsatte att göra även då vi landat på knutpunkten.

Och sist men absolut inte minst: jag fick lägenheten i Landskrona, inflyttning i helgen. GRATTIS till mig själv.

Kommentarer
Postat av: Fija

GRATTIS gubben :) pusss

2008-02-26 @ 08:23:33
URL: http://lillfija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0